Ofte stillede spørgsmål
Vores lamper
Tilbyder I montering af lamperne?
Vi har ikke mulighed for at montere lamperne for dig, men vi lover at med vores produkter, så tager det kun 5 min. Uanset man har prøvet det før eller ej.
Skulle du derimod have nogle spørgsmål til hvordan man sætter lamperne op, så er du altid velkommen til at skrive eller ringe til os - så vejleder vi gerne.
Du finder vores kontakt informationer her.
Har I en fysisk butik, hvor jeg kan se lamperne?
Vi har ikke et showroom hvor det er muligt at komme og se vores lamper, men du kan uden bekymring bestille hos os, da vi har 100% tilfredshedsgaranti.
Hvis du indenfor 30 dage ikke er tilfreds med dit køb, skriver du bare til os og så tager vi varene retur.
Ordrer, levering og returnering
Hvor lang er leveringstiden?
Den er ganske kort synes vi 😁
Fra vi har bekræftet din ordre vil du modtage din vare indenfor 1-3 hverdage.
Hvordan returnerer jeg et vare?
Det gør du ved at skrive til hos, find returnerings information her.
Hvordan sporer jeg min ordre?
Når du modtager ordrebekræftelsen fra os, modtager du samtidig et DOA track and trace nummer som du kan bruge til at spore din pakke på DAO's hjemmeside.
Klin her for at finde din pakke.
Kan jeg ændre leveringsadressen?
Har du ved en fejl skrevet den forkerte adresse da du bestilte? Så længe din ordre ikke er blevet afsendt fra vores lager endnu, vil vi gladeligt ændre adressen på din ordre. Send os en e-mail på hej@glod.dk med den nye adresse og så ændrer vi det i din ordre.
Kan jeg annullere eller ændre min ordre efter, at den er afgivet?
Hvis du skulle ønske at annullere eller ændre din ordre efter du har afgivet den, så skriv til os med det samme, og så vil vi gøre hvad vi kan for at hjælpe dig!
Hvis din ordre endnu ikke er blevet afsendt fra vores lager, så vil vi meget gerne annullere den eller ændre den til hvad du ønsker uden ekstra beregning.